zondag 1 januari 2012

Nieuwjaarsmorgen, 06.30

Goeiemorgen deze morgen.... Ben je daar, Nieuw Jaar?
Als je even tijd zou hebben ... ik heb mijn wensenlijstje klaar.
Ik wens voorspoed en eindeloze blauwe luchten, en zomer vol met zonneschijn...
nee niet voor mezelf natuurlijk, maar voor hen, die belangrijk voor me zijn...

Nieuw Jaar,... je voelt zo eenzaam, leeg,... kil en koud,
alsof het je allemaal te veel is, al ben je nu  pas 1 dag oud....
Niemand op straat te zien, mijn uitzicht grijs en grauw...
zit ik voor me uit te staren, in de schemering, voor dag en dauw...

Wat zeg je nou Nieuw Jaar? Of ik niets voor mezelf heb te wensen...
"Maar Nieuw Jaar je weet toch, ik geef niet zoveel om mezelf, maar meer om and're mensen"
Laat mij nooit inspiratieloos zijn , en ook die blauwe luchten... laat wensen in vervulling gaan, al zijn het maar een paar...
Ik zal vertellen of het is gelukt,... aan het einde van het jaar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten