woensdag 10 augustus 2011

Inspiratie

Zittend op mijn favoriete plekje in de tuin of zomaar wat zinloze gedachten,
weersomstandidigheden, observaties of slapeloze nachten...
Geuren, geluiden, mijn gevoel als ik uitkijk over zee,
ik sla ze op in mijn geheugen, neem ze met me mee...
Dingen die me verteld zijn in vertrouwen, of wat anderen beleven,
stuk voor stuk, elk onderdeel, maakt deel uit van mijn leven.

Gedachten die gedeeld worden, door mensen die belangrijk voor me zijn,
soms mijn eigen leven, ook dat zet ik op rijm...
Angsten, dromen, voetafdrukken in het zand,...
lange wandelingen in de zomer, langs de waterkant...
Of die ene persoon, die je zou willen helpen maar niet weet hoe,
stuk voor stuk, elk onderdeel, voeg ik aan Mijn Wondere Wereld toe...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten