zondag 6 november 2011

De droom die ik droom ...

Elke nacht opnieuw, in de droom die ik droom...,
bied ik weerstand tegen mijn angsten, zonder schroom.
Vind ik het pad dat naar mijn toekomst leidt keer op keer,
twijfel en achterdocht ken ik niet meer...
Zonder na te denken accepteer ik mijn toekomst zoals die mij is gegeven...
maak zelf beslissingen en leef mijn eigen leven....

In de droom die ik droom zal het nooit winter zijn,
slechts voorjaar, zomer en dagen vol herfstige zonneschijn...
Dagen die eindeloos lijken te duren zo lang,
geen eeuwig-durende duisternis maakt me daar bang.
Voorbij de don'kre dagen, voorbij de koude winternachten...
in werkelijkheid kan ik hier alleen maar op wachten...

...Want de droom die ik droom is ook alleen maar wat het is,
het gebrek aan realiteit blijkt uiteindelijk een gemis...
De winter die nog komen gaat, ik zal er aan moeten geloven,
maar ik zal het volgende beloven...
Uiteindelijk, op de dag dat een nieuw voorjaar zal worden ingeluid,
zal ik mijn keuze maken en weet iedereen mijn besluit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten