donderdag 16 juni 2011

Mijn statistieken...

Het was in de herfst van 2010 toen ik de eerste collumn op Mijn Wonder Wereld plaatste. Na bijna tien jaar niet geschreven te hebben pikte ik dit in de zomer van dat jaar weer op... ergens was ik het kwijt geraakt maar op dat moment had ik het weer terug gevonden. Als een oude vriend die je naar jaren weer terug ziet en waar het nog steeds mee klikt... Zo ging het ook met mij en het schrijven, het voelde vertrouwd... waarom was ik er ooit mee gestopt? Bijna zonder nadenken zet ik het ene onzin-verhaal naar het andere op papier, al zijn er periodes waarin de inspiratie minder is.... Of misschien is de inspiratie er wel maar komt het er gewoon even niet van om ze te verwerken op Mijn Wondere Wereld...

Sinds 23 oktober 2010 mocht ik bijna 1600 lezers verwelkomen in Mijn Wondere Wereld, deel dat door het aantal gepubliceerde collumns en dan kom je gemiddeld uit op 41 lezers per collumn. Dat vind ik dan wel weer leuk om te wetem... Favorieten? .....  De gedichtjes die ik plaats onder de titel "Vandaag..." worden hoog gewaardeerd, http://moppiesbloggie.blogspot.com/2011/05/vandaag-21-mei-2011.html   ,... maar voornamelijk door het vrouwelijke geslacht... Bij de mannen staat het sokken-verhaal bovenaan http://moppiesbloggie.blogspot.com/2011/05/most-curious-case-of-socks.html... de link tussen mannen en de sokken heb ik nog niet kunnen leggen maar zodra ik het weet breng ik jullie op de hoogte.

Wat ik ook leuk vind om te weten, ... naast Nederlandse lezers komen er ook een aantal uit Belgie, de UK, de VS en Duitsland,... en eentje uit Rusland.... Als ik in de geschiedenis van bezoekers kijk zie ik dat er vanuit Rusland 39 keer op Mijn Wondere Wereld is gekeken, dat is hetzelfde aantal keren als de hoeveelheid collumns die ik geplaatst heb. Ik ga er dus vanuit dat dit om dezelfde persoon gaat die mij blijkbaar weet te vinden via yandex.ru, het Google wat wij kennen alleen dan de Russische versie... of zoiets...

De meesten van jullie weten Mijn Wondere Wereld te vinden via FaceBook en Hyves, door de links die ik erop zet, jullie zijn dus al bekenden van mij... Maar waar komt de rest vandaan??? Wie zijn jullie? Wie vind wat leuk om te lezen? Mijn inspiratie om te schrijven is nog lang niet uitgeput maar vertel mij nou eens wat jullie willen dat ik schrijf.... Natuurlijk heb ik een vaste groep lezers waar Jolanda, Vanessa, Brigitte, Gerda en Yrsa in ieder geval onder vallen.... Ik ben altijd weer blij met jullie commentaren Ladies!!! Dank jullie wel! Voor iedereen die ik nog niet onder mijn vrienden kan rekenen... vind me op o.a.FaceBook onder Barbara Zandwijk-van Vliet, ik ben erg nieuwschierig naar jullie.... dat geldt natuurlijk ook voor de mening van de mensen die ik al wel ken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten