woensdag 4 mei 2011

Dramatisch geval: ik...

Soms vraag ik me af hoe het mogelijk is...als mensen zich herkennen in wat nog komen gaat: PLEASE let me know! Heb het gevoel dat ik hier alleen in sta namelijk...
Ik kreeg in het begin van de avond een berichtje: of ik de baterij van het fototoestel op wilde laden. Op zich geen probleem, ... wil ik best doen, maar waarom kom ik altijd alle opladers tegen behalve degene die ik moet hebben?!?

In het bezit zijnde van 3 camera's van allemaal hetzelfde merk, hebben wij ook drie opladers met, jawel, allemaal hetzelfde naampje erop. Nog geen probleem, als ze allemaal op dezelfde plek liggen kijk ik gewoon waar de baterij in past en klaar. Hier gaat het fout... De oplader kan zich in 1 van de 5 lades bevinden van de kast die zich momenteel aan mijn linkerkant bevind. Deze lades bevatten alle 5 een wirwar aan kabeltjes en snoertjes van... naja.... van wat niet eigenlijk. Opladers van telefoons die het in de prehistorie al niet meer deden, baterijopladers, oude telefoons en ik kom zelfs nog mijn oude compactcamera nog tegen, je weet wel, zo eentje waar je een fotorolletje in moet stoppen, ook uit het stenen tijdperk denk ik... Natuurlijk kom ik de gezochte oplader niet tegen, om tot deze conclusie te komen heb ik echter wel een kwartier verhit lades open en dicht gegooid om vervolgens mijn zoektocht weer bij de bovenste la te hervatten. Ook na inspectie twee geen baterijoplader,  wel heb ik de oplader van mijn Ipod terug gevonden, hoera(!!!), die kon ik van de week op mijn manier niet vinden. Naar beneden, mijn Ipod halen en oh ja, nu weet ik het weer waar de oplader voor het fototoestel ligt,... die heb ik van de week voor het laatst gezien toen ik die van de Ipod zocht. Beneden dus!!!

Weer boven doe ik de stekker voor het opladen van fototoestel en die van de Ipod in het stopcontact. Oh shoot!!! Telefoon moet ook opgeladen worden... hmmm,... die aan de andere kant van het bed maar inpluggen dan... Dat ik mijn been openhaal aan de hoek van het bed terwijl ik daar omheen loop is slechts een detail... maar waarom heb ik de pleisters nou weer beneden opgeborgen?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten